torstai 27. kesäkuuta 2013

Sadetta ja ukkosta

Pari päivää sadellut ja tänään vihdoin ukkonen. Harmi, että se kesti nii vähän aikaa :P Aamulla heräsin jyrähtelyyn, ihanaa ^^ Suht reippaana nousin ylös, sillä olin saanut niin huonosti unta. Vasta klo 24 menin nukkumaan, koska piti katsoa NYC Täydelliset Naiset. klo 2.30 heräsin painajaiseen. Hyi hyi, minä ja sänky ihan hiestä märkänä. Ei tehnyt mieli heti takaisin nukkumaan, joten selvittelin unen merkitystä unikirjasta. Pääosin uneni merkitsi epävarmuutta tulevaisuudesta, taloudellisen tilanteen tukaluutta, sekä huolia ihmissuhteissa. Oikeinhan tuo meni, joten ei kait siinä sitten. Klo 7 kun nousin, uni jo nauratti, vaikka yöllä se olikin ihan hirveä!

Eipä ollu aamulla ihan näin hieno ilma... Yhtä kuuma kuitenki!
Töissä toiseksi viimeinen päivä. Työkaverit ovat toivoneet leipomuksia jo noin puoli vuotta, joten ajattelimme viimeisten päivien kunniaksi heidät ilahduttaa :D

Nooran tekemät rahkapalat ja minun porkkanakakku. Herkkua kumpikin, mutta eipä enää uppoa samaan tyyliin kuin ennen vanhaan. Vatsa laittaa vastaan...
Illalla kotona odotti kasa tiskiä ja pyykkiä. Niiden jälkeen rojahdin sohvalle jätskipurkin kanssa... Onneksi kaveri ehdotti lenkkeilyä, joten loppujätski roskiin ja menoksi. Ihanaa oli kävellä virkistävässä kesäsateessa :)


PS. Tiedän, että olen ihan jälkijunassa, mutta olen aivan koukussa How I Met Your Mother -sarjaan. Niin hauska ja hellyttävä :P Helposti samaistuttavia henkilöhahmoja! Olen myös aina tykännyt Alyson Hanniganista ja hänen näyttelijäntyöstään :)

http://images1.fanpop.com/images/photos/1900000/ALyson-alyson-hannigan-1956938-1751-2560.jpg
PPS. Ensi viikolla aijon käydä katsastamassa tämän uutukaisen! Se voi olla joko tosi hyvä tai tosi huono :D Mielenkiintoista nähdä Watson jossain ihan eri roolissa :P


1 kommentti:

Kommentoitavaa, ideoita, ehdotuksia? :)